Vlastní bydlení, část 1.

04.11.2015 13:00

Hledání vlastního bydlení

Hledání vlastního bydlení je kapitola sama o sobě a jeden z nekončících příběhů... Začalo to tím, že jsem přijela ze zahraničí, které mi plně vybralo peněženku. Musela jsem se vrátit s volí/nevolí do "mamahotelu", začala jsem hledat práci s pravidelným příjmem a také vlastní bydlení, které by se dalo utáhnout v 1 osobě. Měla jsem štěstí v neštěstí a mohla jsem začít bydlet v "mé" pronajaté garsonce. 
Garsonka ze začátku byla "obrovská", ale postupem času se začala plnit, působením běžného života a potřeb, no znáte to... tu boty, tu šaty... :) Ty kousky musíte přeci mít, jen občas my ženy nepřemýšlíme, kam to pak dáme. Takže má předsíňka o 4m2 začala vypadat jako jeden velký botník, skříň jsem musela doplnit druhou skříní, mini kuchyňka (tedy jen minideska) byla jak odkladač nádobí a spižírna...
 
Tak co s tím ale... závratné sumy nevyděláváte, ta sportka taky furt nevychází a na bohatého strýčka z Ameriky to taky nevypadá...
 
Začala jsem s vyhledáváním informací o hypotékách a možnostech jejího získání. Docela ošemetná plocha. Jsem sama, v produktivním věku, žádnou nemovitost nevlastním, nevydělávám 50tis a výše, alespoň to zdraví, v rámci možností, mám dobré a nějaký cash do začátku. Každopádně ani tak vyhlídky nebyly úplně růžové, ale ne nemožné :)
 
První bylo zjištění, zda bych vůbec mohla získat hypotéku a v jaké rámcové výši, dle toho mohlo začít hledání samotného bytu. Dle prvotních konzultací s finančními poradci jsem získala cenné informace, že mám možnost získat hypotéku a v relativně dobré výši.
 
A bylo odstartováno... hledal se byt...

Diskusní téma: Vlastní bydlení, část 1.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek